BOLTS




Thursday, April 01, 2010

٭
خداحافظ ای شهر خوب رویا
-----------------------------
سخت است نوشتن از مسیری که انقدر ناگهانی طی می شود. آنهم از سوی کسی چون من که معمولا کارهایش سالها و ماهها قبل برنامه ریزی شده است.

مهاجرت آخرین چیزی است که کسی ممکن است گمان کند مسیر زندگی من خواهد بود اما گردش روزگار چنان است که حتی کسی چون من را هم به مسیرهایی می کشاند که تصورش دشوار است.

راستش سفر فعلی من آنقدر ها هم "تنها به صرف دیدن اقوام" نبوده است. پیش از سفر با شرکتی مهندسی در هانوفر در تماس بودم. شرکتی که پروژه های متعدد طراحی در خاور میانه دارد و علاقمند به همکاری با کسی مانند من بود که تجربه زندگی و کار در این منطقه را داشته باشد.
در این چند روزه تقریبا هر روز با آنها جلسه داشته ام و دیروز بالاخره قرارداد همکاریمان را امضا کردیم. شرایطش برای من خیلی خوب است. راستش بعد از سال سختی که گذراندیم به آرامش این شهر آرام خیلی خیلی نیاز دارم.

اینطور هم بی خداحافظی نخواهم رفت. بعد از تعطیلات عید پاک یک هفته آزمایشی کار می کنم بعدش بر می گردم ایران تا کارهای ویزای کارم درست شود.

این بود دروغ سیزده من که همه تان باور کردید.



Comments:
khada lanatet kone
kaf kardam
be moghash haleto migiram
 
:)
khob chon matn kootah bood man hamoon aval jomle akharo didam...garche agar miraftin ham shayad baratoon khoshhal mishodam...garche hanooz khodam fekr mikonam k sarzaminam ro tark nemikonam...
 
man bavar kardam. bebin, in tabestoon nobat e injaa nashodeh hanooz?

Leili
 
حالا واقعاً کجا هستید؟ من که هربار زنگ میزنم به موبایل خاموش و پیغام گیر تلفن بر می خورم. من دروغت را اگر دروغ باشد کاملاً باور کرده ام ها
 
وای قلبم ریخت
 
حالم بد شد ... ديوونه
 
مواجه شدن با بعضی از حقایق و راستی ها سختی کشنده و خاصی دارد. ولی فکر گردن در مورد بعضی از دروغها از جمله دروغ سیزده شما از اونها هم سخت تره
 
Hey,
Thanks for this amazing and informative post .Really enjoyed reading it. :)

simultaneous interpretation equipment

 
Post a Comment

........................................................................................

Home