BOLTS




Sunday, April 24, 2005

٭
آقای سر هرمس مارانای کبیر و خانم مارانای کبیر دست به دست هم داده اند و یک جوجومارانا درست کرده اند. آقای قسمتی از قلبمان هم با خانم قسمتی از قلبمان یک جوجو قسمتی از قلبمان درست کرده اند. فقط مانده بودیم ما که جوجوبولتس درست کنیم. امروز رفتیم از مغازه سر کوچه یک عدد پیچ به قطر 3 میلی متر خریدیم. راحت تر و بی دردسر تر است، شیرخشک و پوشک هم نمی خواهد.

ما از همین موقعیت استفاده می کنیم و با خانم و آقای مارانا و همینطور آقای الف و خانم شین تبریک می گوییم. البته این کار آقای الف و خام شین را هم که به ما خبر نداده اند که زودتر خوشحال شویم را تقبیح می کنیم.
در ضمن ما حوصله نداشتیم که لینک بدهیم وسط نوشته مان. خودتان به بزرگواری خودتان ببخشید.



Comments:
آقا مي‌بينيم كه از بلادِ كفر بالاخره دل كنديد و به سرزمين لوبياها و پيچ‌هاي شاد و خندان خوش آمديد! به جاي پيچ پيش‌نهاد مي‌كنيم از اين عقيميتِ شرقيِ خودخواسته‌ي بدويِ لوس دست برداريد و سري به ما بزنيد يا ما را دعوت كنيد به صرفِ فيلم.

سر هرمس ماراناي پيچ‌آفرين
 
من؟ عجب انگ های نامتناجسی به ما می چسبانند مردم! قبل از اینکه فرصت شود ما خودمان قارقار کنیم برای حضرت اجل، آن دو یزید آتکی خودشان قار قار کرده اند! ما در همین تریبون عذرخواهی پیچ وارانه ای از بولتس کبیر به عمل می آوریم و در اولین فرصت روشهای جایگزین جهت ایجاد پیچ طبیعی را به حضرتعالی (البته به همراه آن هرمس بی ظرفیت!) خواهیم آموخت، بسی باشد که باعث شادی خاندان ش.م کبیر شود!
 
Post a Comment

........................................................................................

Home