BOLTS




Tuesday, September 07, 2010

٭




صاحب عكس فوق در تاريخ 22 شهريور 1373 وارد زندگي من شده است. چند ماهي بعدترش هم در قلبم خانه كرده
نامبرده داراي لبخند ظريفي مي باشد كه من را آب مي كند و با همه سادگي صورت و رفتارش، گاهي عشوه هايي مي ريزد كه دل آدم غنج مي زند.
صاحب عكس فوق يكبار وقتي كه مي خنديد سرش را آرام از اين طرف به آن طرف و از آن طرف به اينطرف آورد. و يكبار هم وقتي كه از پنجره، طوفان را نگاه مي كرديم، سرش را روي شانه من گذاشت.
صاحب عكس فوق، موهايي مشكي دارد و چشماني عسلي. گونه هايش هم برجسته است.

چنانچه ايشان را جايي خارج از قلب من ديديد، لطفا ايشان را به قلب من برگردانيد و مژدگاني دريافت كنيد.


يك وارياسيون از اين.



Comments:
ساده/صریح/موثر ترین عاشقانه ای بود که در چند ماه اخیر خوندم
 
faghat heife ke axesho nemibinam vali neveshteash ra kheily kheily dost dashtam.
Mana
 
فكر كنم كه درست شد.
 
Shahkaar bood

Leili
 
فوق‌العاده بود. حظ کردم
 
قلبتو دژبانی کن نه دیگه لازمه کسی توش بیاد نه ازش در بره ..
 
آفرین به احساس
 
نشونی ایشون قلب شماست - خارج از قلب شما شناخته نمیشه
 
من دارم برات دست مي زنم!!
 
عالی
خیلی به دل میشینه :)
 
Post a Comment

........................................................................................

Saturday, September 04, 2010

٭
اين پست به ته حلق علي فرنود تقديم مي شود.

هيچوقت كساني را كه مي نشينند بارها و بارها فيلم عروسي شان را مي بينند، نمي فهمم. براي من عروسي يك مراسم اجباري بود كه اگرچه خوش گذشت، اما تنها يك نصفه روز بود از سالها و سالها زندگي مشتركي كه همه اش خيلي خيلي خوش گذشته است.

بعد به كل معتقدم كه فيلم عروسي مزخرف ترين چيزي است كه مي شود ايجاد كرد و كلا فيلمبردار و عكاس عروسي خلق شده اند براي اينكه عروسي را به آدم زهر كنند. در ضمن جهت اطلاع جوانان مجرد يادآور مي شوم كه آن صحنه هايي كه مي بينيد عروس و داماد خيلي با محبت به هم نگاه هاي عاشقانه مي كنند و يك چيزي زير لب مي گويند، در اصل دارند زير لب به اجداد آقاي فيلمبردار فحش مي دهند. با ادبتر ها به جاي فحش مي گويند يك دو سه يك دو سه. آقاي فيلمبردار هم دارد يك نفس مي گويد: حالا عروس خانم به گل اش نگاه كنه و آقاي داماد تورش رو ناز كنه يا مي گويد : حالا هر دو بر گرديد و سرتون رو بالا بياريد و به هم نگاه كنيد و بخنديد. ما معمولا زياد به هم نگاه مي كنيم و زياد با هم مي خنديم، اما يك صبح تا عصر اگر آقاي فيلمبردار اين حرفها را تكرار كند آدم ديگر به كل هيچ خنده اش نمي آيد.

بيشتر از همه از اين حرص مي خورم كه قبلش صدبار به اقاي فيلمبردار گفته بودم كه نمي خواهم همه فيلم عروسي از مجلس رقص باشد، مي خواهم كه فيلمبردار بگردد توي مجلس و صورتها را بگيرد، خنده ها را ، دلم مي خواهد از همه مهمانها صحنه اي به يادگار داشته باشم. نتيجه هم همانطور كه انتظار داريد اين بود كه اقاي فيلمبردار كاملا حرف من را گوش كرد و تمام مجلس رفته بود روي يك چهارپايه و داشت از صحنه رقص فيلم مي گرفت. انقدر كه مادر عروس به كل در فيلم عروسي نيست. پدر و مادر داماد هم فقط يك لحظه كوتاه هستند.

يك چيز احمقانه ديگري هم كه توي عروسي ها هست اين است كه آقاي خواننده ( يا در مورد ما آقاي دي جي) هيچ ايده اي در مورد اينكه اين آهنگهايي كه مي گذارند چي هست ندارند، مثلا اينكه بيشترشان آن آهنگ كذايي جرج مايكل را مي گذارند براي تانگوي عروس و داماد، انگار نه انگار كه موضوع آن آهنگ خيانت است. آقاي دي جي عروسي ما هم به عنوان آهنگي كه آخر عروسي، بتركاند، آهنگ "برو ديگه دوست ندارم، اسمتو نمي خوام بيارم" را گذاشته بود. و البته آن موقع ها اين آهنگ مد بود ( بله ، خيلي قديمها بود، ما همسن آقاي جنتي هستيم) . بعد دوستان عزيز ما هم جمع شده بودند دور ما و حسابي داشتند مي تركاندند و آنجايي كه آهنگ مي گفت " آااااآآآااااا" آنها هم همه شان مي خواندند " آآآآآاااااا آآآآاااا". آقاي فيلمبردار هم رفته بودروي صندلي و از همان بالا وسط " آآآآاااآآآااا" زوم كرد ته حلق علي فرنود.

يك چيز ديگر هم كه مجردها بايد بدانند اين است كه فيلم عروسي دو نسخه دارد، يكي نسخه مونتاز نشده و خام وديگري نسخه مونتاژ شده كه آقاي فيلمبردار هرچه هنر دارد تويش ريخته و هي اين صحنه را به آن يكي فيد كرده و اين يكي را چرخانده و آن يكي را برده از وسط يك گل سرخ در آورده و وسطش يك دانه زنبور مي آيد و يك نوشته مي آورد كه پيوندتان مبارك و از اين چيزها. بعد آقاي فيلمبردار از ته حلق علي فرنود خوشش آمده و آخر نسخه مونتاژ شده از فيلم عروسي ما، هي زوم مي كند ته حلق علي و دوباره مي آيد بيرون و دوباره زوم مي شود ته حلق علي فرنود، صدبار. بعد علي فرنود مي گويد "آآآااااآآاااا" و كلي خوش است.

اين بود انشاي من در مورد علي فرنود.
آقاي فرنود، تولدت مبارك. هميشه مثل تصويري كه ازت جاودانه شده سرخوش باشي.



Comments:
:)))))
 
alan in post raje be Ali Farnoud bood? be monasebate tavalodesh??:))

Sosis!
 
خیلی زیبا نوشته بودید...البته فکر نکنم مجردا به اندازه ما ها بفهمن اینو
 
خدا خیرت بده که حسابی منو خندوندی
ما نسخه خام فیلم عروسی رو گرفتیم که خودمون یک چیز معقولی میکس کنیم که هنوزنشده
 
Post a Comment

........................................................................................

Home