BOLTS




Monday, November 19, 2007

٭
آقای ب و شاخ غول
---------------------
1- آقای ب بالاخره شاخ غول را می شکند و وبلاگ می نویسد.
2- آقای ب حقیقتا حرف بدردبخوری برای نوشتن در وبلاگش ندارد و صرفا برای این می نویسد که دوستانش از دیدن وبلاگ آپدیت نشده اش اعصابشان خراب نشود.
3- آقای ب واقعا از دست خانم رولینگ عصبانی است. آقای ب به خانم رولینگ می گوید: " بله خانم، خودمان می دانستیم که آقای دامبلدور گی تشریف دارند ، لازم نبود شما در وسط جلسه عمومی این را بگویی و آن مرحوم را بی آبرو کنی. خانم جان کتاب تمام شد، الخلاص. ول کن باباجان، بیخود مردم را خراب نکن"
4- آقای ب دلش فیلم جدید می خواهد. آهنگ جدید هم می خواهد. فیلمی که اقای ب دلش می خواهد، باید یک چیزی باشد شبیه بیگ لوبوفسکی و آهنگی هم که دلش می خواهد آلبوم جدید مارک نافلر است. آقای ب فعلا کتاب جدید احتیاج ندارد. فیه ما فیه مولوی را دارد می خواند و بعدش هم لابد مقالات شمس را.
5- نامه آقای رئیس جمهور به آقای سارکوزی را دیدید؟ خداییش حال کردید؟ بخصوصو آنجا که اقای رئیس جمهور به آقای سارکوزی که یک سال از ایشان مسن تر است و سابقه حضور در سه کابینه مختلف را هم داشته است می گوید "شما جوان و کم تجربه اید".
6- این بند را آقای ب سومین بار است که می نویسد. اولش دو تا موضوع دیگر نوشت که به نظرش بی خود آمد.به همین دلیل آنها را پاک کرد و بجایش این را نوشت.
7- دروغ چرا؟ آقای ب از ضد مرگ آقای تارانتینو بدش نیامد. اما آن لذتی را هم که از بیل را بکش چشیده بود، نبرد. درست است که آقای ب برخلاف روح لطیفش، کلی از صحنه تصادف کذایی لذت برد اما فکر می کند این برای لذت بردن از یک فیلم کافی نیست. یا شاید هم دلیلش این است که این صحنه ها در بیل را بکش اصل بود و در ضد مرگ کپی.
آقای ب اصولا از کپی ایده های هنری خیلی بدش می آید. حتی وقتی که هنرمندی از خودش کپی می کند.
آقای ب به آقای تارانتینو می گوید : خب این حرفها را که در بیل را بکش هم زده بودی. حرف تازه چی داری؟
8- آقای ب از اینکه در استان سیستان و بلوچستان بعضی از ادارات دولتی روی سربرگشان و دم در ساختمانشان می نویسند "استان س و ب " هم خیلی حرصش می گیرد.
9- آقای ب سرش درد می کند. و وقتی سرش درد می کند، خیلی خیلی خیلی بی حوصله و بداخلاق می شود.
10- کسی این آلبوم جدید Kill to get crimson مارک نافلر را ندارد؟ اگر دارید، برای آقای ب ضبط کنید. ثواب دارد.

Labels:




Comments:
در مورد آقای دامبلدور: وای راست میگی؟ شما از کجا خبر داشتین؟
 
سلام آقا نادر بابا چه عجب. خدائیش منم جزو اون دسته بودم که با باز شدن صفحه و دیدن عقاید نوکانتی اعصابم له میشد میرفت پی کارش. بسیار کار پسندیده ای کردید. یه سوال. چرا گفتن این موضوع که دامبلدور گیه آبروشو میبره؟ فیلم heaven خیلی خوشگل بود. تازگیا دیدمش. کتاب اتوبوس پیر هم دستمه مال براتیگان که بسی با حال و هوای بارونی این روزا حال میده. علی الخصوص با آش رشته کنار بخاری. به دوست نازنین من هم سلام برسونید.
 
sazandehaye Big Lebowski alan ye film e jadid sakhtan ke shenidam kheeeyli ghashange. "No Country For Old Men". age tunesti gir biar negah kon shayad khoshet umad!
 
پناه بر خدا!! دامبلدور گی بود ؟ پارتنرش کی بوده ؟ فلیچ؟ منبعتم بگو منم برم تحقیق!!! آی امان
 
والله راست می گویم. خبرش یک روز خبر اول یاهو بود. در ویکیپدیا هم اگر مدخل دامبلدور را ببینی در قسمت مربوط به گریندلوالد نوشته است :
While speaking at Carnegie Hall, New York City on October 19, 2007, J.K. Rowling was asked by a young fan whether Dumbledore finds "true love". Rowling said Dumbledore was gay and that he had fallen in love with Grindelwald; whether Grindelwald returned his affections, Rowling did not explicitly state. That love, she said, was Dumbledore's "great tragedy."[5][6]
 
این هم لینک خبر مصاحبه کذایی :

http://www.newsweek.com/id/50787
 
Post a Comment

........................................................................................

Home