BOLTS




Monday, August 06, 2007

٭
آقای ب و هفتاد و دو ساعت تا رهایی
------------------------
1- آقای ب هفتاد و دو ساعت تا رهایی فاصله دارد. آقای ب، هفتاد و دو ساعت دیگر، فارغ ازتمام پروژه ها، تمام کارفرماها، تمام نقشه ها و محاسبات، لب دریا لم داده است و به مدت یک هفته تمام ، بی خیال بی خیال آفتاب می گیرد و بستنی می خورد.
آقای ب مطمئن نیست که این هفتاد و دو ساعت را زنده دوام بیاورد: تغییرات سه عدد ایستگاه مترو، طرح توسعه یک ساختمان 15 طبقه، اصلاحات یک ساختمان 12 طبقه، هماهنگی نقشه های ساخت کارگاهی یک ساختمان دیگر، هماهنگی طراحی یک پل و تنظیم یک مقاله 16 صفحه ای کارهای موجود در برنامه امروز او هستند. بقیه روزها هم مثل همین.

2- آقای ب برای همسر دلبندش تعریف می کرد که چطور اوضاع هواپیمایی این مملکت به هم ریخته است و هواپیماها با تاخیرهای چندساعته پرواز می کنند و چه بسا ( همان گاس خودمان) هم که اصلا به کل پرواز کنسل بشود.آقای ب می گوید:
واقعا که این رئیس جمهورتان به اوضاع هواپیمایی ر..ده است.
همسر دلبند آقای ب می پرسد: مگر جایی مانده که ایشان به آن نر..ده باشند؟
آقای ب کمی فکر می کند، به سمت آینه می رود و فرق سر خود را نگاه می کند، بعد جواب می دهد : نه

3- آقای ب یک مدتی است که دلش هوس دل و جگر کرده. کسی جگرکی خوب سراغ ندارد؟ البته لطفا یک جایی همین نزدیکی ها، با این وضع بنزین که نمی شود رفت شابدولزیم ( همان شاه عبدالعظیم) دنبال جگر.

4- نمی شد خانم رولینگ آن موخره مسخره را نمی نوشت؟

5- آقای ب این مدت انقدر که از دست کوانتم کشیده است، از دست رئیس جمهور نکشیده است.
آق ی ب می گوید : آخر پدر جان، کوانتم چه ربطی به این مزخرفات دارد. آخر چرا باید مکانیک کوانتوم توجیه کند که "قانون جذب" درست است.
می خواهید یک حرفی را بزنید ، خوب همان حرف را بزنید ، چرا آنرا پشت کوانتم قایم می کنید. بگویید که "شاد و خوشحال باشید و به چیزهایی که می خواهید فکر کنید" چرا پای مرحوم انشتین و پلانک و ماکسول را می کشید وسط.
در ضمن اصلا هیچ فکر کرده اید که بلور آب چه ربطی به افکار آدم دارد؟ آخر چرا مدعی می شوید که اگر به یک بطری آب بگویید "از تو متنفرم" بلور یخ اش زشت می شود اما اگر بگویید "دوستت دارم" بلورش خوشگل می شود. باباجان این حرفها را نزنید. لااقل جلوی آقای ب نزنید.

Labels:




Comments:
آقاي ب ساعت نه شب فرق سرت را جلو در بگذار حتما ساعت 9 باشد كه شهرداري ساعت ديگري نمي آيد آنوقت شايد ارتباطت با رئيس جمهور كمرنگ تر شود
مي گفتند فيزيك كوانتوم توجيه كرده اما مكانيك رو نشنيده بودم
اين بلور يخ در مقابل موسيقي متال از خود بي خود شده و اشكال به قول ديگران زشتي را توليد مي كند
مساله اين است كه به چه شكلي مي گوييم زشت و به چه شكلي مي گوييم زيبا
!!!
 
آقا با این بند 4 و 5 تان اکیدن وحدت می کنیم
 
با بند 4 کاملا موافقم.سفر خوش بگذره
 
قربان! شما که اینهمه کار دارین احیانن کارمند هم استخدام میفرمایید قسمت باشه بیایم در رکاب کار کنیم؟
 
man ham ba bande 4 movafeghat mikonam. dar morede bande 5 ham miporsam ke ahianan in ***sheraye "The Secret" be unjaha ham reside?
dar zemn filme 5 e HP kheyli khub bud, az hameye ghablia behtar.
 
salam Nader jaan. in yek comment nist!
dishab dar yek bar ee boodam va dar heyne masti va khalse ba sedaye Morrison e aziz dar hamoon haparoote haftom naagah yaade to oftadam, nemidoonam chera va az koja peydat shod, ehtemalan be khatere in boode ke midoonestam morrison ro doost dashti hamishe. anyway, goftam ye hali beporsam.
Arman
 
لب دریا خوش گذشت؟ تا دوباره سر آقای ب شلوغ نشده یک آپدیت مسافرتانه بکنه اینجا رو خیلی خوب میشه ها
 
Post a Comment

........................................................................................

Home