BOLTS




Saturday, September 30, 2006

٭
آقای ب به وطن باز می گردد
-----------------------
1- آقای ب در میان استقبال میلیونی مردم شهید پرور به میهن اسلامی بازگشت و بر شانه مردمی که برای استقبال از ایشان تمام فاصله فرودگاه امام تا بیت آقای ب را پر کرده بودند، به خانه آمد.

2- آقای ب در این سفر حدود سیصد و پنجاه هزار بار برای سیصد و پنجاه هزار نفر مختلف توضیح داد که ایران آنطوری که آنها فکر می کنند نیست. ایشان با خودش گفت "می بینی تو رو خدا، یک نفر می رود یک حرفی می زند، بنده باید راست و ریستش کنم"

3- آقای ب در این سفر یک چمدان پر از دلار از استکبار جهانی تحویل گرفت و قرار است همین روزها با استفاده از آن انقلاب مخملی راه بیندازد. بخصوص که در انقلاب مخملی مجارستان هم حضور داشت و تجربیات ارزنده ای از این انقلاب به دست آورد. انقلاب فوق الذکر که با حضور حدود پنجاه نفر از اوباش در جلوی پارلمان مجار و اقدام به عربده کشی و سرودن سرودهای ضد انقلابی همراه بود به هیچ نتیجه ای منجر نشد.

4- آقای ب یک مدت پیش در خیابان رانندگی می کرد که پشت یک ماشین نوشته ای را دید و حسابی خندید. آن نوشته این بود :
Behind every successful woman is ... HERSELF
البته آقای ب به شخصه ربط خاصی بین این جمله و بحث صورت گرفته در بین دوستان که در هفته غیبت ایشان نزدیک بود به خون و خونریزی بیانجامد نمی بیند.

5- گوش کنید :
صیدا دل خود را طعمه کرده میان دام.



Comments:
بازگشت ظفرمندانه و عزتمند شما را به خاک میهن اسلامی تبریک عرض مینمایم قربان. برادر یه سوالی؟ شما آدم مسئله دار و مخملی برای هدایت شورشهای خیابانی به مجارستان رفته بودین یا برای مذاکرات هسته ای راجع به بسته پیشنهادی شامل مرد تگزاسی؟
آقا دیدید پس ما چی میکشیم که نه تنها باید توضیح بدیم ایران اونطوری نیست بلکه باید توضیح بدیم که خودمونم یه طوری نیستیم!
در ضمن شما کی تشریف میارین اسلو قربان؟
 
نادر جان!‌چه خوب شد كه برگشتين... اين هرمس ماراناي كبير و عهد و عيالاتش منتظر قدوم مبارك شما بودن براي مهموني آخر اين هفته! حالا كه شما اومدين نمي دونم چه بهونه اي بگيرن... خدا رحم كنه. در ضمن تولد گذشته تون مبارك! نشد كه سوپرايزتون كنيم امسالا! يواشكي 30 ساله شدي
 
Post a Comment

........................................................................................

Home