BOLTS




Saturday, October 08, 2005

٭
1- هيچ ايده اي جز تغيير وجود ندارد، هيچ ايده اي جز از هيچ به هيچ و وقتي چيزي از هيچ مي آيد، مي تواند به هيچ هم برگردد. و من باور دارم كه ما به سوي سراشيبي لغزاني به سمت هيچ مي رويم.

دوباره بخوانیدش. درست مثل کتاب واژگان نیست ؟ انگار که قسمت گم شده ای باشد از کتاب واژگان که آقای آیزنمن وسط سخنرانیش جا داده است.

2-آقای بارون ونگز فاتح دوباره وبلاگ دار شده است. این هم خبر خوب امروز.
وبلاگستان بدون ایشان چیزی کم داشت.
آدرس وبلاگشان هم هست :
http://manintexas.persianblog.com

3- ما یک دوستی داریم که قرار شده است عروسی اش را در دوبی برگزار کند ما در همینجا از ایشان اعلام برائت می کنیم. و اعلام می کنیم که ما از اوناش نیستیم که حاضر باشیم حتی بخاطر عروسی این دوست عزیز هم که شده پایمان را در محل بی هویتی مثل دوبی بگذاریم.

4- زیاده عرضی نیست.
ما انقدر کار داریم که نمی دانیم چه کنیم برای همین وبلاگ می نویسیم.
لبست کارهای من از این قرار است :
یک عدد ایستگاه مترو
یک مجموعه مسکونیدر کیش
یک ساختمان اداری خیلی عجیب غریب در مشهد

یک مجموعه مسکونی در نزدیکی تهران
یک مجموعه پل خرده ریز
یک اتاقک تاسیساتی و جراثقال برای یک کارخانه اتومبیل سازی
اصلاح نقشه های ترمینال یک فرودگاه
یک بادگیر برای همان کارخانه کذایی

همه اینها را هم قرار است همین هفته تحویل بدهیم.
شما جای من بودید خل نمی شدید؟



Comments:
ببین من هم در مورد به سمت هیچ رفتن.. در بسیاری از حوزه ها حسابی با تو موافقم.. حالا که داریم همه گی بسمت هیچ می رویم.. بهتره انقدر کار نکنی... جاش یک فیلم خوب ببینی... یا کتاب خوب بخوانی...
 
Post a Comment

........................................................................................

Home