BOLTS




Saturday, November 22, 2008

٭
آقاي ب و دو سوال ساده
-----------------------------
آقاي ب مي گويد، موقعيت بسيار ساده است. در نتيجه نياز زيادي به تحليل و بررسي و فلسفه بافي و اينها ندارد.
فقط دو سوال است كه بايد جواب داده شود :

سوال اول : آيا جهار سال بعد از "اينها كه با هم فرقي ندارن" "چه خاتمي چه احمدي نژاد، جمهوري اسلامي همينه ديگه" ، و "حالا ببينين، احمدي نژاد كه رئيس جمهور شه كنسرت گوگوش رو تو تهران آزاد مي كنه" ، "اين چيزها كه به يه نفر آدم نيست، جريان جهاني شدنه و اصلاح طلب و اصولگرا بايد با دنيا رابطه داشته باشن" و اينجور حرفها كه همه مان آن موقع شنيديم، آيا مردم ايران متوجه شده اند كه با چه موجوداتي طرف هستند؟

سوال دوم: با توجه به وزير كشور شدن آقاي محصولي، نتيجه انتخابات از قبل معلوم است، آقاي احمدي نژاد با 23 ميليون راي ( كه از 22 ميليون راي دور دوم خاتمي بيشتر باشد) در همان دور اول برنده اعلام مي شود، مستقل از اينكه چه كسي در مقابلش باشد و اينكه واقعا چه كسي چقدر راي داشته باشد.
سوال اينكه آيا در اين شرايط مردم ايران به اندازه مردم اوكراين به رايشان اهميت مي دهند، به خيابان مي آيند و از رايشان حفاظت خواهند كرد يا خواهند گفت " نه بابا به اون بدي هم كه شما مي گين نيست، تازه ميخواد پول نفتمون رو هم بياره دم در خونه" و خواهند رفت درخانه هايشان كه اگر يكوقت پستچي پول نفتشان را آورد ، پشت در نماند؟

Labels:




Comments:
ابراهیم نبوی ها کماکان فریاد می کشند که بروید به خاتمی رای دهید.

دو حالت دارد :

حالت اول- به تعدادی که برد اصلاح طلبان منطقی باشد مردم در انتخابات شرکت می کنند اما اصلاح طلبی از صندوق بیرون نمی آید.

نتیجه: ابراهیم نبوی تا 3 سال فریاد می کشد تقصیر مردم و احمد زید آبادی است و سال چهارم شروع به دعوت مردم برای شرکت در انتخابات می کند.

حالت دوم- مانند انتخابات مجلس گذشته که حتی مشارکت مردم مشهد تنها 16% بود ( اصولگرا + اصلاح طلب + حذب اللهی و الخ )، این بار مشارکت مردم کمتر نباشد بیشتر هم نیست.

نتیجه : دوباره یک نفر غیر اصلاح طلب از صندوق بیرون می آید و چون مورد تایید نظام است کشور را به گند می کشد. بازی جناح های قدرت در ظاهر به ضرر مردم اما در بلند مدت به سود مردم و به ضرر نظام است.

- حالت فوق العاده خاص: چه مردم شرکت کنند و چه نکنند خاتمی از صندوق بیرون می افتد. 8 سال دیگر مردم را سر کار می گذارد. روزنامه نگاران و دانشجویان به زندان می افتند. اوضاع اقتصادی اما خوب نمی شود چون غنی سا.......

حال شما چه طوره؟
 
باشد که مردم بالغ شوند و بدانند که کسی نمی آید به دادشان برسد... اعم از ائمه ازمنه تا دول غربیه و شرقیه... تا در خانه به تماشای وی او ای مشغولند وضع همین است
باشد که کمی از تنبلی ما در تغییر روش زندگی ما کاسته گردد تا هر بی سر و پایی ادعای رهبری بر دنیا نکند
باشد که دائی جان! دیگر نداشته باشیم
باشد که من بمیرم و این همه احمق در خیابان نبینم
باشد که وبلاگ مستدام گردد و مطلب نویسی پایدار
خرمی روز افزون
 
Post a Comment

........................................................................................

Home