BOLTS




Thursday, August 28, 2008

٭
1- هنوز فکرهام رو جمع نکرده ام. اما این وسط یک چیزی رو پیدا کردم. شیوه دفاعی "گله ای".
2- حیوانات زیادی از این شیوه استفاده می کنند. خیلی از ماهیها مثلا.وقتی که گله به اندازه کافی بزرگ باشه، حیوان مهاجم گیج میشه. نمی دونه دنبال کدوم شکار بره و گله هم با رقص عجیبش اون رو گیج تر هم می کنه.فکر می کنم که راه حل مبارزه با چماق بدست ها باید یک چیزی شبیه به این باشه.
3- یک چیز دیگر هم هست که فکرم را مشغول کرده است. یک ضرب المثل:حواستان باشد که چه چیزی را آرزو می کنید، چون ممکن است آرزویتان به حقیقت بپیوندد.درست مثل آرزوی جمهوری اسلامی.
4- وسط این فکرهای مغشوش که انگار جمع شدنی نیست، اما یک چیزی هم هست. یک نبرد اساطیری.فکر می کنم که انگار زندگی ما نبرد اسطوره هاست. اسطوره هایی که هرکداممان ساخته ایم یا انتخاب کرده ایم برای اینکه ارزشهای زندگی ما را شکل بدهند که سر مشق ما بشوند و انگار این نبرد سنت و مدرنیست ما خودش را در یک نبرد اساطیری بین علی و فاطمه از یک طرف و بیل گیتس و پاریس هیلتون از طرف دیگر نشان می دهد.چیزی که مشخص است این است که علی و فاطمه موفق شدند که گوگوش و جان وین را شکست بدهند. اما معلوم هم نیست که از پس بیل گیتس و پاریس هیلتون هم بر بیایند
5- از یک نفر سنی می پرسم که به اعتقاد سنی ها آخر زمان چه می شود، می گوید قیامت، می پرسم یعنی قبلش منجی نمی آید، می گوید "نه".
6- باورتان می شود که به همین راحتی، مرکز تصورات دینی شیعیان را،90 درصد بقیه مسلمانان قبول ندارند.



Comments:
بله ما باورمان ميشود .....به كي بگوييم ؟ ضمنا همچين زياد هم دلمان نميخواهد امثال پاريس هيلتون برنده بشوند حالا باز بيل گيتس يك چيزي
 
الان که اینو خوندم میبینم دقیقا روش گله ای یه روش دفاعیه ! مثال آدمیش رو هم در نزدیکان خودمون داریم و جواب داده فوق العاده ولی خب شرطش انسجام زیاده و تفاهم!!
 
والله خیلی هم معلوم نیست که علی و فاطمه گوگوش و جان وین رو شکست داده باشند. خیلی از فاطمیون اون زمان پشیمونند. تازه چه پشیمون باشند و چه نباشند یواشکی طرفدار گوگوش نباشند طرفدار هایده هستند.
 
Post a Comment

........................................................................................

Home