BOLTS




Sunday, February 10, 2008

٭

آقای ب و مشت محکم---------------

1- آقای ب می خواهد مشت محکم بزند.

2- اما قبل از اینکه مشت محکم بزند لازم است که حسابی تقویت شود، وگرنه مشت آرام می زند.

3- برای همین آقای ب موفق شده است از اول بهمن تا بحال 5 کیلو اضافه وزن پبدا کند.

4- محتویات این اضافه وزن هم عبارتند از انوع کباب، آش جو، آش رشته، باقالی قاتق و کوفته

5- باقالی قاتق کذایی، شام دیشب آقای ب است در ستوران "پله کبابی گیلانه" که لابد یکی از همین روزها درباره اش خواهید خواند.

6- انتخابات مجلس اوضاعش از پیش بینی چند ماه پیش آقای ب بدتر شد. البته تقصیر آقای ب است که تئوری جاودانه خودش یعنی تئوری "بدترین سناریو" را در این زمینه بکار نبرد. دلیلش هم این بود که یادش رفته بود که "چیزی که حدی ندارد حماقت است".

7- تقصیر آقای ب نیست که این مدت غیبت صغری داشته است. تقصیر کارهای بی پایان است. و تازه راستش را بخواهید الان اوضاع خوب است. اقای ب در برنامه اش می بیند که برای شش ماه اول سال آینده به اندازه دوبرابر متوسط کار سالانه اش، کار دارد. خدا آخر و عاقبت همه ما را بخیر کند.

8- آقای ب از فیلم پرسپولیس خیلی خوشش نیامد، خیلی ضعیفتر از کتاب بود. در واقع کتاب پرسپولیس کتاب معتدلی بود که روزهای خوب و بد زندگی را در کنار هم داشت، اما فیلم پرسپولیس فقط گزیده روزهای بد بود. باید اعتراف کنیم که همه روزهای ما هم به آن بدی که در این فیلم تصویر شده است نبود. هرچند باید اعارف کرد که هر چیزی که در آن فیلم از روزهای سیاه نشان می دهد، واقعی است. همه ما زندگیشان کرده ایم.

9- آقای ب در حال خواندن کتابی است به نام The world is flat درباره جهانی شدن و اوضاع کسب و کار در این دوره. راستش آقای ب حسابی تحت تاثیر قرار گرفته است و شب و روزش در فکر وضعیتی است که در سالهای آتی رخ خواهد داد. آقای ب هشدار می دهد : باید آماده بود وگرنه بنیادمان بر باد می رود.

10- حالا قدر خاتمی را می دانید ؟



Comments:
واقعا چیزی که حدی ندارد حماقت است. حالا شما می گین چی می شه.؟ لوبیا گاهی فکر می کنه که نکنه مصیبت هم حدی نداشته باشه!! لوبیا خیلی نگرانه.:(
 
حالا که از غیبت صغرا برگشتی یه فکری هم به حال این آرشیو وبلاگ‌ات بکن.
 
کاملا بی ربط
خواستم بگم مندوباره شروع کرد پاپوش رو آپدیت کردن
بخونید و حتما کامنت بدب کاری که کمتر می کنید!
papoush.persianblog.ir
 
Nader did you get my last comment from Saturday?
 
Post a Comment

........................................................................................

Home