BOLTS




Thursday, April 12, 2007

٭
آقای ب و زمان
-----------------
1- آقای ب به تات می گوید که مراقب باشد، زمان تات ابدی نیست و اگر صیدا را می خواهد نباید زمان را زیاد از دست بدهد.
2- آقای ب وقتی که نوجوان بود، یکبار خواب دید که در سی سالگی می میرد. بعد با خودش فکر کرد که باید طوری زندگی کند که اگر راست راستی در سی سالگی مرد، چیزی از دست نداده باشد. آقای ب البته سی سالگی را به سلامت پشت سر گذاشت و به کوری چشم دشمنان اسلام و امپریالیسم خونخوار و مزدوران آن، در سی سالگی خیلی هم به خودش خوش گذراند، اما این فکر که "زمان" را نباید تلف کرد و باید از هر روزش استفاده کرد برایش باقی ماند.
3- لذت بردن از غذا فقط با چشایی انجام نمی شود، بلکه قسمت عمده ای از آن با حس بینایی درک می شود. باید خورش بادمجانی که همسر دلبند آقای ب این جمعه پخته بود را می دیدید تا بدانید که آقای ب از چه چیزی حرف می زند. آقای ب به شخصه از بادمجان متنفر است، اما از دیدن آن خورش لذتی برد که آن سرش ناپیدا.
4- به خاطر همین است که آقای ب ، همان سالها پیش، برگ گل سرخ را برای تزئین لیوان جین پیشنهاد کرده است.و البته دوستانی که از این نوشامیدنی میل کرده اند می توانند شهادت بدهند که فرق همان یک گلبرگ گل سرخ چقدر است.
5- آقای کورت ونه گات این دنیای فانی را رها کردند و برای مدت نامعلومی، تقریبا ابدیت یا چندروزی کمتر یا بیشتر، به باغی در جوار قصر آسمانی حضرت سر هرمس مارانای کبیر رحلت نمودند.
آقای ب از جناب سر هرمس می خواهد که سلام ایشان را به ایشان برساند و مراتب ارادت بی پایان ایشان را به ایشان اعلام نماید.
آقای ب می گوید :"صلی الله علی سیدنا محمد و آل محمد" و می گوید " ثواب این صلوات نثار روح پر فتوح جناب کورت ونه گات جونیور"
6- آقای ب تصمیم گرفته است که یک روز بار عام بدهد.
البته در این روز، آقای ج جار عام خواهد زد.
آقای ه را سگ گاز خواهد گرفت و هار عام خواهد شد.
از آقای ت هم دعوت شده است که در این مراسم تار عام بزند.
اما با توجه به اخلاقگرایی آقای ب، از خانم ی که اخیرا اخلاقش فاسد شده و یار عام شده است دعوت به عمل نمی آید.

در حقیقت ماجرای بار عام آقای ب این است که تصمیم گرفته است که یکروز را بار عام اعلام کند. هر کس که وبلاگ ایشان را می خواند و آدرس ایشان را دارد می تواند در این روز در منزل ایشان حضور به هم رساند. هر کس هم که آدرس ایشان را ندارد ، لابد نمی تواند. اینکه آن روز چه روزی باشد را هم لابد بهدا اطلاع می دهد.

7- آقای ب همصدای آقای محسن نامجو می خواند "
ای عرش کبریایی، چیه آخه تو سرت"
و در حال این همخوانی، همزمان هم دست چپش را به سبک آقای منصور بالا می آورد و تکان می دهد و هم به سبک خان مکین به خودش می خندد.

8- آقای محسن نامجو تنها خواننده ای نیست که این روزها آقای ب با او همخوانی می کند، آقای ب امروز با آقای آر ای ام هم همخوانی کرد و گفت:
But that was just a dream , that was just a dream,just a dream , dream , dream...

9- کره زمین خیلی بزرگ است. لطفا انقدر به من نچسب.



Comments:
سلام و پیغام شما را رساندیم. فرمودند: بعله دیگر آقای ب، رسم روزگار چنین است!
 
Post a Comment

........................................................................................

Home