BOLTS




Sunday, December 24, 2006

٭
این بازی شب یلدا بدجوری فکرم را مشغول کرده است.
اول می خواستم شرکت نکنم، اما وقتی که علی ونگز کبیر آدم را دعوت کرده باشد، مگر می شود نپدیرفت.

1- قدیمی ترین خاطره زندگی من اینه که توی آشپزخونه، یک گوجه فرنگی رو با فشار توی تستر له کردم. بعد از اینکه تمام دستام قرمز شده بود فکر کردم که دستم خون اومده و زدم زیر گریه.
واقعا نمی دانم چند سالم بود. شاید یک سال.
2- من از چهارم دبستان تا سوم دبیرستان دلم می خواست که مهندس کامپیوتر بشم. بعد از خر شیطان آمدم پایین. وقتی که هنوز سوار خر شیطان بودم، تمام فکر و ذکرم برنامه نویسی کامپیوتر بود. امروز یک برنامه ساده بیسیک هم به زور می نویسم.
3- روزی که رتبه کنکورم رو فهمیدم، اومدم توی اتاقم، آهنگ phantom of the opera از Iron Maiden رو گذاشتم و هزار تا جیغ زدم.
4- من تا 13-14 سالگی به شکلات، آجیل، شیر، گوجه فرنگی ، نوشابه، سوسیس و کالباس لب نمی زدم : حساسیت داشتم و انقدر سرفه می کردم که به حال خفگی میفتادم. پوره سیب زمینی را به جای شیر با آب درست می کردم و ماکارونی را هم بدون سس و رب گوجه. پیتزا هم فقط پیتزا پنیز می خوردم.
5- نگین وسط حلقه ازدواجم افتاده. یکبار قبلا افتاده بود، دادم درستش کردند. دوباره افتاد.

من هم به نوبه خودم دعوت می کنم :
ساکاری
بهار صندوقخونه
نیما
کوروش
و تینا

و البته هیچ عجیب نیست که خانم شین عزیز خودم را دعوت نکردم : اصلا اهلش نیست.

راستی یک چیز جالب : سانلی الان از پاریس زنگ زد .توی پرلاشز داشت دنبال قبر هدایت می گشت و پیدا نمی کرد. همین شد که من یاد باغ بهار افتادم نمی دانم چرا تازگی انگلیسی شده است. قبلا ها فارسی بود. اولش او را هم دعوت کرده بودم، بعد دیدم که خودش هم توی بازی است و تازه من را هم دعوت کرده است. مجبور شدم که مهمانها را عوض کنم که یک نفر جدید اضافه کنم.



Comments:
نادر جان انگليسي شده جون توي پست 25 آذرش نوشته داره مي‌ره جاييكه فونت فارسي نداره. شمااگر به‌جاي شجره نامه سيريوس بلك وبلاگها رو بادقت مي‌خوندي مي‌فهميدي!درس اجتماعي كه نيست دودر كني وبلاگه!:)س
 
Salam
man ke goftam 2 hafte be keyboard o zabon e farsi dast resi nadaram pedar e man
daram miram to weblogam address e ghabr e doost e azizemon ro benevisam
 
یک سالگی مرجع توهم بودی ها
من هم دبیرستان خیلی دنبال برنامه نویسی و این چیزا بودم از خر شیطون هم نیومدم پایین اما لیسانس دانشگاه سراسری کامپیوتر قبول نشدم
 
آقا ما کی شما رو زیارت کنیم و یه کمی به خواسته های دلمون برسیم؟
 
:-(((((((((((
آقای ب پینگ نمیشود
 
Post a Comment

........................................................................................

Home