BOLTS




Sunday, October 22, 2006

٭

آقای ب و "موبایل"

------------------------------
آقای ب در این مدت اخیر تعداد زیادی از موجودات افسانه ای را معرفی کرده است. بعضی از این موجودات خبیث بوده اند و بعضی شان دوست داشتنی. اما امروز آقای ب خبیث ترین و پلید ترین تمام این موجودات را معرفی می کند.
آقای ب می گوید پلیدترین موجود جهنمی که بر کره زمین قدم گذاشته است موبایل است. این موجود خبیث تمام هستی انسان را تحت تسلط قرار می دهد، تمام زندگیش را می مکد و او را به برده ای گوش به فرمان و حلقه به گوش تبدیل می کند.
موبایل تمام تمرکز انسان و تمام لحظات زندگیش را می گیرد و همه را دود می کند.
از تمام این موجودات افسانه ای ، موبایل از معدود موجوداتی است که دیده می شود. اما آن چیزی که به عنوان موبایل به چشم بشر می آید، تنها ناخن یکی از انگشتان این موجود پلید است.
در حقیقت ابعاد واقعی موبایل حدود 13 متر در 11 متر در 4 متر است. و البته این ابعاد مکعبی است که یک موبایل در آن جا می گیرد. چرا که موبایل خودش به هیچوجه مکعبی شکل نیست و بلکه بیشتر چیزی است بین هشت پا و هزار پا یا درست ترش اینکه هشت پایی که هزار پا دارد. تعداد دقیق پاهای این موجود را تا بحال کسی نشمارده است اما بیت هشتصد و بیست تا هزار و هفتصد و یازده تخمین زده شده است.
از همه وحشتناکتر سر این موجود است. سر موبایل شبیه سر هشت پا، نیم کره است. با این فرق که چشمها و دهانش موقعیت ثابتی روی این نیم کره ندارند و به شکلی مواج ، هر لحظه در جایی از سر قرار می گیرند.
موبایل در سر هر یک از دستانش هفت عدد انگشت دارد که به صورت گرد دور دست چیده شده اند و همه مثل همدیگرند، یجز یکی که ناخنش قابل دیدن است.
موبایل گرسنه که می شود، انگشتش را می لرزاند، و از آن صدایی درست می کند. بعد وقتی که آن ناخن را آدم بدبختی برداشت و به طرف گوشش برد، شش انگشت دیگر ، دو تا از گوشها، دوتا از دماغ، یکی از دهان و یکی هم درست از روی سیب آدم، به طرف مغز فرو می روند، و بعد تمام افکار زیبا، تمام اشعار و تمام لحظات زندگی آدم را می مکند.



Comments:
جسارتن بنده شما را لینکیدم , یادم است یکبار گفته بودید خیلی دوست ندارید غریبه ها وبلاگتان بکامنتند و بلینکند. حالا این دفعه ما را به نیابت از طرف دوستان خیلی غریبه فرض نکنید. :|
 
ای بابا ! شما که غریبه نیستید، آشنای حضرت بارون علی ونگز فاتح تگزاس که باشید انگار آشنای خودمانید. چه بسا ما هم گاهی راه گم می کنیم سر از وبلاگ شما در بیاوریم دخترم. ( که البته این "دخترم" کپی رایتش از جناب سر هرمس کبیر است )
 
با موبایل باید همانطور وحشیانه رفتار کرد
وگرنه بر همه زندگیت چند میزند
باید تمرین نماییم که زنگ بزند اما برنداریم
ببینیم که شارژش در حال اتمام است اما به شارژر نزنیم
اس ام اس که میاید یک ربع بعد بخوانیم
به راحتی مغلوب میشود و چه لذتی دارد وقتی که موبایل برده تو است
 
آخه مساله اینه که این موجود اهریمنی تنها به نابود کردنه افکار و لحظات صاحبش راضی نیست و تا مغز همه اهل و عیال و اطرافیان اون آدم رو هم نابود نکنه دست بردار نیست.
 
پس مثل آدم های ناشناس باید بعد از این وبلاگ شما را بی سر و صدا خواند و رفت
 
Post a Comment

........................................................................................

Home