BOLTS




Wednesday, August 02, 2006

٭
آقای ب و زیلط
-----------------------
آقای ب هشدار می دهد :
ماسک روی دهانتان بگذارید. هوای خانه را هم ضد عفونی کنید. بخور اوکالیپتوس بگذارید . دستگاه اوزون ساز هم اگر دارید روشن کنید.

آقای ب می گوید : "زیلط" اپیدمی شده است. مواظب باشید.

آقای ب عادت کرده است که شما اینطور کج کج نگاهش کنید و نفهمید که چه می گوید. تنها امید آقای ب به جناب سرهرمس کبیر است که این موجودات را می شناسد. چه بسا که بعضی هایشان را هم خودش در انباری قصرش در المپ آفریده باشد.

آقای ب توضیح می دهد:
به نفعتان نیست که بخواهید زیلط را ببینید. راستش زیلط را فقط وقتی می شود دید که لااقل نیم ساعتی از گاز کلر خالص نفس کشیده باشید. بدی ماجرا این است که خیلی قبل از اینکه بتوانید زیلط را ببینید از گاز کلر مرده اید.
در کتابهایی که آقای ب می خواند آمده است که یکبار هم کسی با خوردن دوازده کیلو زاج سبز توانسته است زیلط را ببینید اما آقای ب شک دارد.

به هر حال، اگر بتوانید زیلط را ببینید، شبیه نوعی ژله سبزرنگ است که در هوا معلق باشد. اندازه اش بزرگ نیست. حداکثر به اندازه یک هلو انجیری اما بدی اش این است که اگر خوب نگاه کنید چند هزارتا از آنها را در هوای خانه تان معلق می بینید.

آقای ب خیال نصف شما را راحت می کند :
خیال خانمها راحت، زیلط از آن بیماریهاست که فقط آقایان را دچار می کند.

آقای ب خیال نصف دیگرتان را هم راحت می کند :
آقایان هم نگران نباشند، زیلط کشنده نیست. حتی بدون آزمایش هم معلوم است که اقلا چند صدتا زیلت در بدن آقای الف و آقای علی ونگز تگزاسی زندگی می کنند و ماشالله هردویشان هم از من و شما سالم ترند..

زیلط در هوا معلق است. وقتی که مردی با دهان نفس می کشد، اگر زیلطی در آن حوالی باشد، خودش را به سرعت به او می رساند و با هوا وارد ریه های او می شود.
بعد از دیواره ریه می لغزد و داخل بدن می شود و درست در ناحیه شکم مستقر می شود.

آقای ب دستی به شکم و پهلویش می کشد و اضافه می کند، در ناحیه Love handle هم همینطور.

آقای ب می گوید:
ماسک روی دهانتان بگذارید. هوای خانه را هم ضد عفونی کنید. بخور اوکالیپتوس بگذارید . دستگاه اوزون ساز هم اگر دارید روشن کنید.
چرا که زیلط وقتی که آمد دیگر به این راحتی رفتنی نیست.
خلاصی از دستش راهی دارد مثل آنی که در Exorcism of emily rose دیده اید.
منظورم این است که بی خیال خلاصی از دست زیلط شوید. مگر شکم گنده چه ایرادی دارد؟



Comments:
حالا این زبلط را چطوری می خوانند؟
 
تلفظ می شود : Zilt

آن سخروط هم تلفظش مثل مخروط است.

راستش اصلا شما چرا نگران زیلط شده اید ؟ خدای نکرده نوشامیدنی های کم نظیر هلند و سوسیس های عالی شان دست به دست هم داده اند و آقای سانلی را دچار زیلط کرده اند ؟
 
ای آقا داغ دل ما را تازه نکن پسرم! ما یک زمانی دل و دماغی داشتیم و یک چندتایی از این موجودات را خلق کردیم. بعد هم یادمان رفت چی را برای چی خلق کرده بودیم! شما که داری زحمت معرفی این بنده‌گان زئوس را می‌کشی، از چخطوم و خیراژ و پسکالیپو و جولزه و هشتارزتپ و کلماسه و جفرغون هم بنویس پسرم. گاس که ما هم یادمان بیاید این‌ها را آن وقت‌ها به چه نیتی خلق و آرشیو کردیم‌شان!
 
نه ولی باید بگویم که خودم یک مثال نقض بارز برای این تئوری آقای ب هستم که زیلت فقط آقایان را مبتلا می کند!!! من زیلط دارم. آن هم از نوع مزمن. البته نیما معتقد است که آدم در هلند جنسیت اش را از دست می دهد :) شاید هم حق با نیما باشد!
سخروط را درست خوانده بودم :) ممنون
 
aghaye b aziz 2 soal daram
1-shod maa yek baar ke post shoma ro khoondim majboor be dobareh khaani nashim . nago az IQ moone ke narahat misham .
2- agha 1 baar dige begoo chekar konim in comment haye maa ham peyda baashad .
zeos va hermes kheyrat badahaand.
khode in hermes ke tavajohi nadare be maa ensanhaye faani


kharej az shokhi
midonam weblogam baraye shoma chiz e jazabi nadare vali lotfan in soal 2 ra onja behem javaab bedin . mer30
 
ای وای از این هلند ! من یکی که اصلا حاضر نیستم پایم را دوباره به هلند بگذارم. یعنی همان یکبار که گذاشتیم و جنسیتمان را از دست دادیم کافیمان است. حالا یکی دو سال است که ویاگرا می خوریم بلکه جبران شود، نمی شود.

در ضمن آنچیزی که شما دچارش شده اید زیلط نیست. بلکه یک نوع جهش یافته ای از جفرغون است که همسایه المپی آقای مارانا آنرا پرورش داده ولی کنترلش از دستش در رفته و افتضاح بارآورده است. حالا اگر عمری باشد داستان آنرا هم می گویم.
 
من فکر می کردم تنها موجوداتی از این دسته که آقای ب باید نگران دچار شدنشان باشد به پوکی استخوان مربوط اند. شکم!؟
 
من انكار مي كنم! شوهر من اصلا زيلط ندارد! داشته باشد داشته باشد يه خورده ممبولي دارد كه آن هم از نظر من كه زنش باشم هيچ اشكالي ندارد
 
حالا زیلط ندارد، ممبولی که دارد دخترجان! تازه ممبولی انواع مختلفی دارد. اگر در نواحی استراتژیک باشد اتفاقن خیلی بد است. گاس که ممبولی شوهر شما در ناحیه‌ی لوزه یا پانکرهاس‌اش باشد که به نظرتان آمده اشکالی ندارد. تا جایی که ما یادمان می‌آید همین آقای الف آن وقت‌ها یک ممبولی ریز ولی قرمز و متحرکی در یک قسمت غورباقه‌پسندش داشت. امیدوار بودیم تا حالا درمان شده باشد. گویا نشده. اگر خواست، درمان‌اش پیش خودمان است دخترم.
 
شدیدا علاقه مند به شناخت چخطوم و خیراژ می باشم
به گمانم خود آقای ب باید خیلی جالب تر و دوست داشتنی تر از موجوداتی که کشف می کند باشد
 
mamnoonam agha ye b baraye raahnamaaye va bande navaazi . shoma kheyli behtar az in hermes hastid . man ke ba oo ghahram . baa shoma doost e doostam .
 
آسیاب به نوبت. راستش فعلا تحقیقات من در مورد هشتارزتپ به پابان رسیده که انشالله امروز عصر برایتان می نویسمش. یک مطالعات مقدماتی هم در مورد کلماسه کرده ام. انشالله نوبت چخطوم و خیراژ هم می رسد.

ثانیا ، درست است که این موجودات آفریده آقای مارانا هستند اما برخی موجوداتی که ایشان نیافریده اند از موجوداتی که ایشان آفریده اند خیلی جالب ترند. مثلا همین پسیکالیبو که هیچ خاصیتی ندارد و هیچ کاری نمی کند. تنها موضوع جالبش این است که همان موقع آفرینش یک نفر آقای مارانا را صدا زد و ایشان هم حواسش پرت شد و پایش را گذاشت روی سر پسیکالیبوی نیم آفریده. حالا کف کفشی که آقای مارانا 3200 سال پیش پوشیده بوده ، اثرش روی سر پسیکالیبو هست. همین.
 
Post a Comment

........................................................................................

Home