BOLTS




Saturday, July 29, 2006

٭
آقای ب و موچین
--------------------------
آقای ب باید قبل از هرچیز بگوید که "موچین" اسم یک حیوان افسانه ای که قیافه وحشتناکی دارد و کارهای غریب می کند نیست.
"موچین" همان چیزی است که خانم ها با آن ابرویشان را بر می دارند. ربطی هم به "تموچین" ندارد.
آقای ب امروز متوجه شد که اگر موچین نبود خیلی افسرده تر اینی می شد که هست. یعنی اینکه به افسردگی ناشی از تجمع تعداد بیشماری کار، افسردگی ناشی از پیری هم اضافه می شد.

آقای ب امروز سومین ریش سفیدش را هم کشف کرد. دوتای قبلی یکی سمت راست صورتش قرار داشتند و یکی زیر چانه اش. این یکی سمت راست صورت آقای ب قرار گرفته است تا تعادلش را حفظ کند.

آقای ب به تعادل خیلی اهمیت می دهد.

آقای ب موچین را برداشت و هر سه ریش سفید را از ریشه درآورد و بعد دوباره احساس جوانی کرد.
آقای ب به همین دلیل یاد آقای رئیس جمهور افتاد و تصمیم گرفت که به کل وجود ریش سفید را دنیا تکذیب کند و آنرا توطئه ای امپریالیستی در راستای نابودی مردم مظلوم لبنان بخواند.

آقای ب البته در اصل می خواست امروز درباره قانون جدید انتخابات بگوید و شرایط کاندیداتوری ریاست جمهوری شامل حمایت 50 نماینده مجلس، 20 نماینده خبرگان، 100 استاد دانشگاه و 50 نفر معاون وزیر.



Comments:
موهای سپید آن قدر ها هم زشت و ناخوشایند نیستند. مدتی که بگذرد و بیشتر شوند جذابیت شان معلوم می شود. اصلن مگر قرار است همیشه همان آدم های همیشه گی بمانیم. موی سپید یعنی زمانی که بی خودی نمی گذرد یعنی ما مثل سایه پشت سر زمان ایستاده ایم
 
عجب قانونیه این قانون جدید انتخابات، واقعا شوکه شدم! هنوز نمی فهمم اینقدر سخته درک اینکه پشت این قانون چه چیزهایی ممکنه بوجود بیاد... ای بابا...

در مورد موی سفید، من همیشه مواظب چند تای موی سفیدم بودم که یه وقت کنده نشن، یه وقت رنگ نگیرن، همون جور همون جا بمونن و یادم بیارن...
 
من که هر روز در آینه چک می کنم بلکه یک موس سفید لای موهایم پیدا کنم اما دریغ. راستش را بخواهی موی یک دست سفید را خیلی دوست دارم.
 
پسرم شما همین آقای جرج کلونی را نگاه کنید، چه قدر خوش‌تیپ و ماه تشریف دارند. یک بار هم موهای سفیدشان را رنگ یا پنهان نکردند. همه هم دارند با این موی جوگندمی ایشان مستفیض می‌شوند. حالا شما هم به خودتان زیاد فشار نیاورید جانم. موی سفید که چیزی نیست، دل‌تان سیاه باشد!
 
Post a Comment

........................................................................................

Home