BOLTS




Wednesday, July 19, 2006

٭
آقای ب و "سخروط"
----------------------------
آقای ب هشدار می دهد :
پنجره هایتان را محکم ببندید. در خانه را هم قفل کنید. حتی هواکش دستشویی را هم ببندید.
آقای ب می گوید "سخروط" آمده است. مواظب باشید.
بعد هم برای شما که انقدر با تعجب به او گوش می کنید توضیح می دهد :
"سخروط" را نمی شود دید. اما اگر می شد، به نظر مثل یک نوع پرنده بود. البته بدون پر.
شاید بیشتر به دایناسورهای پرنده شبیه باشد با بالهای چرمی اما سرش شبیه سر مار است. رنگش هم ( اگر بشود برایش رنگی تعریف کرد ) سیاه است. سیاه یکست. حتی چشمانش هم سیاه است. شاید هم برای همین است که نمی شود دیدش. وقتی که راه می رود هم بالهای سیاه چرمیش را باز نگه می دارد. سرش را اما پایین می گیرد. برای همین هم هست که بعضی ها می گویند که سخروط اصلا سرندارد.

"سخروط" خاطره خوار است. شبها از پنجره، هواکش کولر یا هر حفره دیگری که پیدا کند وارد خانه می شود.
بعد بو می کشد و اشیای خاطره انگیز ارزشمندی را که جایی در کمدها یا لای کاغذ ها خاک می خورند پیدا می کند و آنها را می خورد.

آقای ب می گوید : اگر میان کاغذهایتان را گشتید و اولین نامه عاشقانه تان را پیدا نکردید، یا اگر هرچه گشتید عروسکی که برای تولدتان هدیه گرفته بودید و البته چند سالی بوده که ته کمدتان خاک می خورده را ندیدید. یا اگر دیدید که صفحه اول کتابی که قسم می خورید دوستی برایتان در آن چیزی نوشته بوده است ، خالی است، یا اگر عکسی را که آخرین روز دبستانتان گرفته بودید پیدا نمی کنید، تردید نکنید که سخروط آنها را خورده است.

آقای ب می گوید :
پنجره هایتان را محکم ببندید. در خانه را هم قفل کنید. حتی هواکش دستشویی را هم ببندید.
"سخروط" آمده است. مواظب باشید.

آقای ب می گوید : سخروط بعد که خاطراتتان را خورد، نیمه شبی به خوابتان می آید و با شما به معامله می نشیند.
خاطرات نیم جویده را می دهد و شادی آنروزتان را می گیرد.

آقای ب می گوید : وقتی که صبح ها خسته و بی حوصله و بی انگیزه بیدار شدید، بدانید که شبانگاهش سخروط در خانه تان بوده است.

آقای ب تاکید می کند :
حتی درز پنجره ها را هم بگیرید. لوله فاضلاب را با توری ببندید و اگر شبی در خانه تان پرنده سیاهی را دیدید که سر مار داشت، به هیچوجه با او معامله نکنید.



Comments:
ay baba, mano natarsun. dige shab khabam nemibare...
 
حالا سخروط كيو خورده ؟
 
واقعا زیبا بود. باید از این سخروط استفاده ی مناسب کرد. بعضی خاطره های آزار دهنده وجود دارن که دلمون می خواد پاک بشن و راهشو نمی دونیم
 
سحر خانوم شما ناراحت نباشین. این سخروط بومی ایران است. اصلا در قاره آمریکا پیدا نمی شود.
 
wow!
آقا این سخروط شما خدا بود ها! زئوس شاهد است سال‌ها بود دنبال این موجود می‌گشتیم در المپ. نگو در ایران فقط یافت می‌شود این گونه. هی می‌نشستیم انشگت حیرت به دهان می‌گرفتیم که پس این خاطرات ما چه شد. حالا خیال‌مان راحت شد. شب‌ها هم به‌تر می‌خوابیم. هرچه باشد این سخروط شما پای مذاکره می‌نشیند!ـ
 
man asheghe in Sokhroot shodam! hatta nemidoonam esmesho dorost talaffoz mikonam ya na, amma jeddan doosesh daram. mishe adresamo behesh bedam ye sariam beh man bezane? hazerm hatta hame daro panjere haa ro ham baaz bezaram ke rahat baashe. zemnan baraye inke tashvigh beshe biad, age didish, behesh begoo, man kolli khaateraate khoob daram ke majjanie majaanian! faghat behesh nagoo ke man ahle moaamele nistam! chon khateraato ke gereft be hich gheimati paseshoon nemigirm:)
 
baba baz ham dam e in sakharoot shoma garm . harf haalish mishe . mozakere mifahme . vali in haparoot maa hichi navafah me.......
 
Post a Comment

........................................................................................

Home