BOLTS




Wednesday, March 08, 2006

٭
آقای ب و استقرای منطقی
-----------------------
آقای ب با استفاده از اصل استقرا که یک اصل مسلم ریاضی و منطقی و علمی و چیزهای دیگر است توانست که یکی از معماهای بزرگ عالم بشریت را حل کند.
آقای ب با استفاده از استقرا نام همسر آینده آقای جیم را کشف کرد.
آقای ب دقت کرد که همسر آقای الف، خانم شین است. همسر آقای ب هم خانم شین است و در نتیجه با استفاده از استقرا متوجه شد که همسر آینده آقای جیم هم خانم شین است.
آقای ب لازم می داند که توضیحاتی را در این زمینه ارائه کند :
بعضی ها با توجه به اینکه همسر ما خانم شین است و همسر آقای الف هم خانم شین است به این نتیجه رسیده اند که ما همان آقای الف هستیم حال آنکه نیستیم.
دلیلش هم اینکه دو تا مثل ما فقط در قسمت شکم آقای الف جا می شود ( بگویید ماشالله و اسفند دود کنید که چشم نخورد).
علاوه بر این تفاوت بسیار چشمگیری بین خانم شین ما و خانم شین آقای الف وجود دارد :
درست است که هم اسم خانم شین ما با شین شروع می شود و هم اسم خانم شین آقای الف اما تفاوت واقعی اسامی آنها در حرف آخر اسمشان است:
حرف آخر اسم خانم شین ما الف است در حالی که حرف آخر اسم خانم شین آقای الف، الف است. حرف دو تا مانده به آخر اسم خانم شین ما هم ی ولی حرف دو تا مانده به آخر اسم خانم شین آقای الف ی است.
تازه به همه اینها اضافه کنید این حقیقت را که ما آدم بسیار فرهیخته و علم دوستی هستیم و همسری اختیار کرده ایم که فوق لیسانس مهندسی دارد حال آنکه آقای ب بدلیل عوامی و نافرهیختگی همسری انتخاب کرده است که فوق لیسانس مهندسی دارد.
در ضمن خانم شین ما موجودی دوست داشتنی و فرهیخته و متفکر و هنرمند است حال آنکه خانم شین آقای الف موجودی فرهیخته و دوست داشتنی و هنرمند و متفکر است.
اما مهمترین فرق خانم شین ما و خانم شین آقای الف این است که اسم پسر خانم شین آقای الف سینا است حال آنکه خانم شین ما دو تا پایش را در یک کفش کرده که اگر زمانی بچه دار شدیم باید اسمش را بگذاریم صمد. اصلا هم شوخی نمی کند و اگر هم کسی در این مورد شوخی کند کلی بهش بر می خورد.



Comments:
نادر جون، نمیدونم منو یادته یا نه. من یه سال پایینتر از تو بودم و سال کنکور کلی ازت راهنمایی گرفتم. الان مدتیه که سایتتو میخونم که خیلی باحاله. از این آقایون الف و ج و مارانا و ونگز کسیشون از بچه های مدرسه هست که من بشناسمش؟ خوب خوش باشی رفیق قدیمی
 
به به ایمان عزیز، سلام ، مگه میشه شما رو فراموش کرد.
از بین کسایی که لینکشون این بغل هست متاسفانه کسی از مدرسه ما نیست. ولی پرده و رنگ ، صندوق خونه و نازلی سمپادی هستند.
 
اوپس! ما را فراموش کردید جناب نادرخان!
گیرم که ما مرکز کائنات سمپاد بودیم و از این بالا با آن آقای اژه ای شما ارتباط داشتیم جانم
!
 
ای فغان !
شما سمپادی بودی و ما این همه سال نمی دانستیم ؟
 
Post a Comment

........................................................................................

Home