BOLTS




Sunday, January 08, 2006

٭
آقای ب انتخاب می کند
پدربزرگ همسر آقای ب ( خدا بیامرز) وقتی که می خواست حلیم بخورد، حلیم را به سه قسمت تقسیم می کرد : یک قسمت را با شکر می خورد، یک قسمت را با نمک، یک قسمت را هم همانطور که بود.
آقای ب وقتی که می خواهد آش ساده بخورد همیشه دو کاسه می خورد. یک کاسه را ماست می زند، یک کاسه را آبلیمو.
پدربزرگ همسر آقای ب هیچوقت نتوانست انتخاب کند که بالاخره حلیم را به چه شکلی بیشتر دوست دارد.
آقای ب هم نمی تواند تصمیم بگیرد که آش ساده را با ماست بیشتر دوست دارد یا با آبلیمو.
آقای ب فکر می کند که این قابلیت باعث می شود که بتواند به مقامات بالا برسد و مدیریت ارشد مملکت را به دست بگیرد.

آقای ب اما بجز اینها به اکبر گنجی هم فکر می کند ولی این هیچ ربطی به هیچ فکر یا کار دیگری که آقای ب می کند ندارد. آقای ب زیاد به اکبر گنجی فکر می کند و البته این تنها کاری است که آقای ب برای اکبر گنجی می کند.



Comments:
من که حلیم را با شکر می خورم، هرمس هم با شکر می خورد البته بعضی وقتها هم هرمس حلیم را با بادمجان می خورد که هم حلیم خورده باشد هم حلیم بادمجان! به هر حال شکر بیشتر دم دست باشد تا نمک! نمک را با تکیلا می خوریم قربان...
 
Man ham ba Mr.alef v Hermes movafegh hastim ke shekar age bishtar az namak damedast bashe behtare!!!
albate namak v ablimoo ra kenar kalepache roo miz bechinid ke hamvare ghabl v vasat v ba'd az aragh mabsoot, besiar govara v delneshin ast.
lotfan namak ra ba tekila ke serve mifarmaeed limooe taze ra niz faramoosh nafarmaeed!!
 
این منوچهر آدم با کلاسی ست،حلیم را با پاچه می خورد ولی هرمس حلیم را با بناگوش می خورد، من هم آدم متنوعی هستم، شما کله پاچه را بگذارید ما خودمان یک جوری با حلیم می خوریم!
پ.ن: اگر می خواهی وبلاگت را ما 3 تا به گند نکشیم خودت زود دست به کار شو و به ما جماعت بی جنبه حلیم و کله پاچه بده! به نظرم نگذار این مقدار آبروی مانده ات را در وبلاگ زیر و رو کنیم! با زبان خوش خودت تسلیم شو!
 
ما ترجیح می دهیم در این اتمسفر بی نزاکتی و بوی پاچه و دارچین حلیم که این آقای الف و آقای منوچهر به راه انداخته اند، ساکت بمانیم و نگوییم که ما اصولاً حلیم را هم با عرق فرانک می خوریم. یعنی اصولاً عرق فرانک با همه چیز خوب است خصوصاً برای قولنج مزمن و سردرد متناوب و آن جای دیگر آدم را هم به این جای آدم پیوند می زند و حال آدم را جا می آورد.
 
Post a Comment

........................................................................................

Home