BOLTS




Friday, February 14, 2003

٭
اين نوشته را ،‌نوشته اصلي حساب نكنيد،‌در واقع برنامه آينده چيزهايي است كه در اين وبلاگ نوشته خواهد شد:

برنامه آينده :
1- چراغها را من خاموش مي كنم :
كتاب چراغها را من خاموش مي كنم (‌زويا پيرزاد)‌بينظير بود. مدتها بود كه كتاب داستان نخوانده بودم و مدتهاي مديد بود كه كتاب داستان از فارسي زبانان نخوانده بودم و مدتها بود كه انقدر لذت نبرده بودم. كتاب را كه بدست گرفتم، تا وقتي كه تمام نشد،‌ آنرا به زمين نگذاشتم...

2- HOURS
فيلم Hours عالي بود. يك داستانپردازي محشر و يك ساختار عالي با تركيب بسيار خوب و بازيهاي بسيار خوب و صحنه پردازي بسيار خوب و همه چيز بسيار خوب ديگر. خوشحالم كه خانم دالو وي را خوانده بودم و از اين فيلم سر در آوردم...


راستي يك چيزي هم يادم رفت :‌ديشب مراسم عروسي رامين و سولماز بوده است. مبارك باشد.



Comments: Post a Comment

........................................................................................

Home